Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digital library for project and inquire-based education methods in chemistry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F12%3A10127557" target="_blank" >RIV/00216208:11310/12:10127557 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://uatacz.up.krakow.pl/~wwwchemia/pliki/ISBN_978_83_7271_766_5_Badania_w_dydaktyce_chemii.pdf" target="_blank" >http://uatacz.up.krakow.pl/~wwwchemia/pliki/ISBN_978_83_7271_766_5_Badania_w_dydaktyce_chemii.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Digitálna knižnica pre projektové vyučovanie a bádateĺské aktivity v chémii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok informuje o digitálnej knižnici pre projektové vyučovanie a bádateľské aktivity k téme Plasty a Odpady z plastov, ktorá sa nachádza na stránke http://kekule.science.upjs.sk (Školský informačný servis). Je určená pre výučbu chémie ako aj prierezových tém "Tvorba projektu a prezentačné zručnosti" a "Environmentálna chémia" Štátneho vzdelávacieho programu. Učiteľom chémie a iných prírodovedných predmetov poskytuje didaktické výučbové zdroje, potrebné pre tvorbu interdisciplinárnych projektov akosú učebné texty, návrhy experimentov k danej téme, návrhy a výstupy projektov ako aj bádateľské aktivity. Bádateľské aktivity sú sprístupnené vzhľadom k tomu, že projektové vyučovanie sa vyznačuje bádateľsko-výskumníckym charakterom a bádateľská alebo výskumnícka činnosť žiakov v rámci projektu predstavuje svojráznu metodológiu učenia. Príspevok poukazuje na spoločné znaky a význam bádateľskej metódy v projektovom vyučovaní. V rámci realizácie projektových prác ako napr. Môže za to spaľo

  • Název v anglickém jazyce

    Digital library for project and inquire-based education methods in chemistry

  • Popis výsledku anglicky

    Project teaching and aspects of inquiry-based education are currently considered one of the main methods leading to greater effectivity of science teaching. In our research we aimed to create a digital library for project education with inquiry-based activities. The library is meant for teaching of chemistry as well as themes as "Creation of a project and presentation skills" and "Environmental chemistry" of Slovak State Educational Programme. It should provide the teachers of chemistry and other science subjects with didactic teaching materials that are needed for creation of interdisciplinary projects like teaching texts, experiment suggestions for a given theme, suggestions and outputs of projects and inquiry-based activities. The inquiry-based activities are accessible since the project education has a significant inquiry-based character and the project realizes the students' inquiry activities. The contribution points out the common points and the importance of the inquiry-based m

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Badania w dydaktyce chemii

  • ISBN

    978-83-7271-766-5

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    96-99

  • Počet stran knihy

    204

  • Název nakladatele

    Pedagogical university of Kraków

  • Místo vydání

    Kraków

  • Kód UT WoS kapitoly