Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementation of MBL activities into secondary school education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F13%3A10191936" target="_blank" >RIV/00216208:11310/13:10191936 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Implentácia aktivit do vyučovania v počítačom podporovanom laboratóriu na stredných školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na prezentaci dílčích výsledků získaných v rámci EU projektu COMBLAB a zabývá se některými aspekty výuky s využitím školních měřicích systémů (MBL - Microcomputer Based Laboratory). Příspěvek popisuje koncepci tvorby úloh s využitímškolních měřicích systémů a prvků badatelsky orientovaného vyučování a POE přístupu (Predict-Observe-Explain) a dále popisuje koncept testování a výsledky testování vytvořených úloh ve skupinách SŠ žáků v zemích participujících na projektu. Výsledky naznačují, že žáci dobře chápali zadání úloh a úlohy se jevily jako zajímavé a motivující, zvláště v pokud byly orientovány na praktické otázky související s každodenním životem.

  • Název v anglickém jazyce

    Implementation of MBL activities into secondary school education

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is focused on presentation of the partial study made in the framework of EU project COMBLAB. The contribution deals with some aspects of implementation of MBL (Microcomputer based laboratory) in secondary school education. The concept and aspects of preparation of new activities (worksheets) with employment of MBL with elements of IBSE (Inquiry based science education) and POE (Predict-Observe-Explain) approaches is described and some results of testing of activities with students of all the participating countries are also presented. The preliminarly results showed that students well understood the merit of the activities and also consider the prepared activities as interesting and motivating, especially if they are connected to common life.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Súčastnosť a perspektívy didaktiky chémie III.

  • ISBN

    978-80-557-0546-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    78-83

  • Název nakladatele

    Fakulta prírodných vied, univerzita Mateja Bela Banská Bystrica

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Donovaly

  • Datum konání akce

    29. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku