Implementation of MBL activities into secondary school education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F13%3A10191936" target="_blank" >RIV/00216208:11310/13:10191936 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Implentácia aktivit do vyučovania v počítačom podporovanom laboratóriu na stredných školách
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na prezentaci dílčích výsledků získaných v rámci EU projektu COMBLAB a zabývá se některými aspekty výuky s využitím školních měřicích systémů (MBL - Microcomputer Based Laboratory). Příspěvek popisuje koncepci tvorby úloh s využitímškolních měřicích systémů a prvků badatelsky orientovaného vyučování a POE přístupu (Predict-Observe-Explain) a dále popisuje koncept testování a výsledky testování vytvořených úloh ve skupinách SŠ žáků v zemích participujících na projektu. Výsledky naznačují, že žáci dobře chápali zadání úloh a úlohy se jevily jako zajímavé a motivující, zvláště v pokud byly orientovány na praktické otázky související s každodenním životem.
Název v anglickém jazyce
Implementation of MBL activities into secondary school education
Popis výsledku anglicky
The contribution is focused on presentation of the partial study made in the framework of EU project COMBLAB. The contribution deals with some aspects of implementation of MBL (Microcomputer based laboratory) in secondary school education. The concept and aspects of preparation of new activities (worksheets) with employment of MBL with elements of IBSE (Inquiry based science education) and POE (Predict-Observe-Explain) approaches is described and some results of testing of activities with students of all the participating countries are also presented. The preliminarly results showed that students well understood the merit of the activities and also consider the prepared activities as interesting and motivating, especially if they are connected to common life.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Súčastnosť a perspektívy didaktiky chémie III.
ISBN
978-80-557-0546-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
78-83
Název nakladatele
Fakulta prírodných vied, univerzita Mateja Bela Banská Bystrica
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Donovaly
Datum konání akce
29. 5. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—