DIDACTICAL GAMES FOR CHEMICAL EDUCATION
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F14%3A10283750" target="_blank" >RIV/00216208:11310/14:10283750 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://uatacz.up.krakow.pl/~wwwchemia/zdch/index.php/ksiazki-skrypty-podreczniki/201-teaching-and-learning-science-at-all-levels-education1" target="_blank" >http://uatacz.up.krakow.pl/~wwwchemia/zdch/index.php/ksiazki-skrypty-podreczniki/201-teaching-and-learning-science-at-all-levels-education1</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
DIDACTICAL GAMES FOR CHEMICAL EDUCATION
Popis výsledku v původním jazyce
In the article there are shown some selected educational chemical games published by foreign or home authors, as well as some interesting electronic games for education of chemistry that were created at the Charles University, Faculty of Science - Department of Teaching and Didactics of Chemistry. Didactical educational games belong to the modern methods of students' activation which can work with student's experience. They can also work with experiential pedagogy, when student gains a new competence through the reflected experiences.
Název v anglickém jazyce
DIDACTICAL GAMES FOR CHEMICAL EDUCATION
Popis výsledku anglicky
In the article there are shown some selected educational chemical games published by foreign or home authors, as well as some interesting electronic games for education of chemistry that were created at the Charles University, Faculty of Science - Department of Teaching and Didactics of Chemistry. Didactical educational games belong to the modern methods of students' activation which can work with student's experience. They can also work with experiential pedagogy, when student gains a new competence through the reflected experiences.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Teaching and learning science at all levels education
ISBN
978-83-7271-880-8
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
47-50
Počet stran knihy
177
Název nakladatele
Pedagogical University of Krakow
Místo vydání
Krakow
Kód UT WoS kapitoly
—