Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

,,Život v pohybu" integrovaná tematická výuka jako motivační prvek přírodovědné výuky na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10324665" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10324665 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ,,Život v pohybu" integrovaná tematická výuka jako motivační prvek přírodovědné výuky na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Motivace žáků by měla být vnější a především vnitřní (vycházející z nitra každého žáka). Žák by měl vzdělávací proces vnímat jako smysluplnou činnost a především osobní zkušenost. Nemotivovaní žáci bývají pro učitele jeden z největších problémů a mohou celý proces vyučovaní zkomplikovat. Cílem každého učitele by měla být snaha o hledání vhodných motivačních prvků ve výuce, jež každému žákovi dají pocit kontroly nad vlastním učením. Příspěvek obsahuje náměty pro tvorbu a následnou realizaci integrované tematické výuky pro žáky 7. ročníků základní školy. Tato výuka je zaměřena na zatraktivnění přírodovědných předmětů (chemie, fyziky, přírodopisu a zeměpisu) žákům druhého stupně základní školy pomocí různých aktivizačních metod.

  • Název v anglickém jazyce

    ,,Life in motion" Integrated Thematic Education as a Motivation of Teaching Science Subjects at Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    The motivation of students should be primarily external and internal (coming from the inside of each student). Student should see learning process as a meaningful activity and especially personal experience. Unmotivated students are one of the biggest problems for teachers. They can complicate the whole process of teaching. The aim of teacher is to find appropriate motivating elements in education. Every student has a control over their learning process. The article contains ideas for creation of realization of integrated thematic instruction for students of 7th grade primary school. The lessons are focused on the attractiveness of sciences subjects (chemistry, physics, biology and geography) to students at primary school by using a variety of activation methods.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z konference Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V

  • ISBN

    978-80-210-8136-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    63-67

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    26. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku