Motivování k učení se němčině z pohledu žáků a učitelů.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00111875" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00111875 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motivování k učení se němčině z pohledu žáků a učitelů.
Popis výsledku v původním jazyce
Motivace k učení je afektivním faktorem významně ovlivňujícím proces učení a jeho úspěšnost, přičemž je ovlivňována mnohými dalšími vnějšími i vnitřními faktory. Významný podíl na motivaci žáka je připisován učiteli. Příspěvek popisuje kvalitativní studii realizovanou na třech českých gymnáziích tematizující možnosti podpory motivace žáků k učení se německému jazyku učitelem, přičemž se zaměřuje na srovnání názorů žáků a učitelů na problematiku motivování a diskutuje variabilitu motivování.
Název v anglickém jazyce
Motivating to learn German from the points of view of students and teachers.
Popis výsledku anglicky
Learning motivation is an affective factor which influences the learning process and success, whereby it is influenced by many other inner and outer factors. An important influence on the motivation of students is being contributed to the teacher. The contribution describes a qualitative study which has been carried out at three Czech grammar schools and addresses the possibilities of motivational support through the teacher for students to learn German, hereby focussing on the comparison of opinions of students and teachers concerning the subject of motivation and discusses the variability of motivating.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů