Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitel jako hlavní zdroj motivace žáků k učení se NJ.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00111882" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00111882 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitel jako hlavní zdroj motivace žáků k učení se NJ.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Učení se cizímu jazyku je ovlivňováno velkým množstvím nejrůznějších faktorů. Jedním z nich je motivace, jež je považována za faktor s největším vlivem na učení a zároveň s největším potenciálem intervence. Této vlastnosti motivace může vyučující německého jazyka využít, aby probudil, příp. zvýšil a také udržel žákovu motivaci k učení se německému jazyku a tím podpořil žákovu úspěšnost. Příspěvek popisuje metodologii výzkumu realizovaného na třech gymnáziích, zaměřuje se na prezentaci získaných dat a shrnuje získané poznatky k tématu motivování žáka učitelem k učení se německému jazyku.

  • Název v anglickém jazyce

    The teacher as main source of motivating students to learn German.

  • Popis výsledku anglicky

    Foreign language learning is influenced by numerous different factors. One of these is motivation, which is being taken for the factor with the greatest influence on learning and with the greatest intervention potential at the same time. This characteristic can be used by the German teacher in order to stimulate the motivation or to raise and sustain and thereby support the learning achievement of the student. This contribution describes the methodology of a research carried out at three grammar schools, focusses on the presentation of obtained data and summarizes the gained findings regarding the subject of motivating students to learn German through the teacher.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů