Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How can German teachers motivate their students to learn German?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00112300" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00112300 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Wie können Deutschlehrende ihre Schülerinnen und Schüler zum Deutschlernen motivieren?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Die Motivation des Schülers hat einen wesentlichen Einfluss auf den Lernprozess, konkret auf seine Geschwindigkeit und Erfolg. Deshalb kann man die Unterstützung der Motivation von Schülern als einen bedeutenden Teil des pädagogischen Handelns jedes Lehrers bezeichnen. Dieser Beitrag präsentiert einige vorläufige Zwischenergebnisse einer Untersuchung, dessen Ziel ist es festzustellen, wie ein Deutschlehrer seine Schüler zum Deutschlernen motivieren kann. Der Beitrag konzentriert sich speziell auf Datenmaterial, das durch Interviews mit Schülern gewonnen wurden. Einige von diesen werden hier vorgestellt und kommentiert.

  • Název v anglickém jazyce

    How can German teachers motivate their students to learn German?

  • Popis výsledku anglicky

    The motivation of a student has a substantial influence on the learning process, specifically on its speed and success. Therefore, the support of the motivation of students can be described as an important part of the pedagogical activity of each teacher. This contribution presents some selected preliminary intermediate results of a study with the aim to ascertain how a German teacher can motivate his students to learn German. The contribution is focussing specifically on data which has been gained through interviews with students. Some of these will be presented here and commented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sprachen, Literaturen und Kulturen im Kontakt. Beiträge der 25. Linguistik- und Literaturtage, Miskolc/Ungarn 2017.

  • ISBN

    9783339110305

  • ISSN

    2364-561X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    211-220

  • Název nakladatele

    Kovač

  • Místo vydání

    Hamburg

  • Místo konání akce

    Miskolc

  • Datum konání akce

    11. 5. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku