Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivace účastníků zimního cestovního ruchu. Případová studie Lipno nad Vltavou

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F17%3A10366232" target="_blank" >RIV/00216208:11310/17:10366232 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Motivace účastníků zimního cestovního ruchu. Případová studie Lipno nad Vltavou

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V zimním cestovním ruchu spojeném se zimními sporty je možné v posledních letech pozorovat jistou stagnaci. Nedochází již k výraznému celkovému nárůstu počtu účastníků, ale vznikají nové lyžařské areály a stoupá mezi nimi konkurenční boj. Z hlediska konkurenceschopnosti je nutné zabývat se důvody, které vedou ke konečnému výběru lyžařské destinace účastníkem zimního cestovního ruchu. Koncepty např. obraz destinace, place attachment a loajalita, které právě ovlivňují výběr destinace, jsou aplikované na rozvíjející se destinaci Lipno nad Vltavou.

  • Název v anglickém jazyce

    MOTIVATION OF PARTICIPANTS IN WINTER TOURISM. CASE STUDY LIPNO NAD VLTAVOU

  • Popis výsledku anglicky

    One could observe certain stagnation in winter tourism associated with winter sports in the past years. There is no longer any considerable growth in the number of participants, but new ski resorts are being established and there is a competition struggle among them. When it comes to competitiveness, it is necessary to examine the reasons leading to the final choice of a skiing destination by a participant in winter tourism. The concepts the image of a destination, place attachment and loyalty, where influencing the choice of a destination, are applied on the developing destination Lipno nad Vltavou.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50701 - Cultural and economic geography

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Turistica

  • ISSN

    1804-252X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    7-23

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus