Motivace účastníků zimního cestovního ruchu. Případová studie Lipno nad Vltavou
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F17%3A10366232" target="_blank" >RIV/00216208:11310/17:10366232 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motivace účastníků zimního cestovního ruchu. Případová studie Lipno nad Vltavou
Popis výsledku v původním jazyce
V zimním cestovním ruchu spojeném se zimními sporty je možné v posledních letech pozorovat jistou stagnaci. Nedochází již k výraznému celkovému nárůstu počtu účastníků, ale vznikají nové lyžařské areály a stoupá mezi nimi konkurenční boj. Z hlediska konkurenceschopnosti je nutné zabývat se důvody, které vedou ke konečnému výběru lyžařské destinace účastníkem zimního cestovního ruchu. Koncepty např. obraz destinace, place attachment a loajalita, které právě ovlivňují výběr destinace, jsou aplikované na rozvíjející se destinaci Lipno nad Vltavou.
Název v anglickém jazyce
MOTIVATION OF PARTICIPANTS IN WINTER TOURISM. CASE STUDY LIPNO NAD VLTAVOU
Popis výsledku anglicky
One could observe certain stagnation in winter tourism associated with winter sports in the past years. There is no longer any considerable growth in the number of participants, but new ski resorts are being established and there is a competition struggle among them. When it comes to competitiveness, it is necessary to examine the reasons leading to the final choice of a skiing destination by a participant in winter tourism. The concepts the image of a destination, place attachment and loyalty, where influencing the choice of a destination, are applied on the developing destination Lipno nad Vltavou.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50701 - Cultural and economic geography
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Turistica
ISSN
1804-252X
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
7-23
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—