The Main Factors Influencing the Destination Choice of Ski Resorts Visitors in the Context od Different Research Approaches.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F14%3A00231901" target="_blank" >RIV/62156489:43110/14:00231901 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Main Factors Influencing the Destination Choice of Ski Resorts Visitors in the Context od Different Research Approaches.
Popis výsledku v původním jazyce
The paper summarizes scientific approaches to researches on the field of destination choice of ski resorts visitors. Information about existing models and trends from scientific journals are analysed. Multiattribute models are widely used in researches dealing with destination choice of ski resort visitors. The results will be useful for researchers and practitioners who deal with tourist destination choice in particular for ski resorts operators. This paper represents the initial phase of the project aimed at researching the topical factors with their relationships and links influencing satisfaction and loyalty of ski resort visitors in selected countries.
Název v anglickém jazyce
The Main Factors Influencing the Destination Choice of Ski Resorts Visitors in the Context od Different Research Approaches.
Popis výsledku anglicky
The paper summarizes scientific approaches to researches on the field of destination choice of ski resorts visitors. Information about existing models and trends from scientific journals are analysed. Multiattribute models are widely used in researches dealing with destination choice of ski resort visitors. The results will be useful for researchers and practitioners who deal with tourist destination choice in particular for ski resorts operators. This paper represents the initial phase of the project aimed at researching the topical factors with their relationships and links influencing satisfaction and loyalty of ski resort visitors in selected countries.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Global Business Conference
ISBN
—
ISSN
1848-2252
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
31-37
Název nakladatele
Innovation Institute
Místo vydání
Croatia, Dubrovnik
Místo konání akce
Dubrovnik, Croatia
Datum konání akce
1. 10. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—