Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Poznávání sloučenin v mléce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F19%3A10440451" target="_blank" >RIV/00216208:11310/19:10440451 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/pbe/files/2020/06/PBE_pract_2019.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/pbe/files/2020/06/PBE_pract_2019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Poznávání sloučenin v mléce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Trendy ve výuce přírodních věd již několik desetiletí kladou důraz na metody zaměřené na žáka, které mj. rozvíjejí kompetenční učení a zahrnují témata z reálného života. Z toho důvodu byla do výuky předmětu Zemědělské cvičení na střední zemědělské škole (Agroškola) zařazena projektová aktivita na identifikaci sloučenin v mléce, která byla vedena společnou výukou dvou vyučujících. Výsledky dotazníkového šetření mezi žáky ukázalo, že mezipředmětová výuka, ve které jsou teoretické poznatky propojeny s praktickými zemědělskými příklady, jsou pro žáky zajímavější a smysluplnější než obecné experimenty bez praktického kontextu.

  • Název v anglickém jazyce

    Recognizing the compounds of the milk

  • Popis výsledku anglicky

    The current trends in science education tend for last decades to student-centred learning approaches that stress besides others competency-based learning and relevant real-world issues. Within the subjects Chemistry and Farming and processing of animals&apos; products at the Agricultural secondary school (Agroškola) a project education was piloted. The activity is focused on identification of milk compounds. The results of the evaluating questonnaire showed that the interdisciplinary education where theoretical findings are associated with practical agricultural issues are for students more interesting and relevant than general experiments.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Project-Based Education and other Activating Strategies in Science Education XVII.: Practical Topics

  • ISBN

    978-80-7603-171-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    7-13

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    7. 11. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku