Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Srovnání koncepce zeměpisu v národních kurikulech zemí V4

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F21%3A10428258" target="_blank" >RIV/00216208:11310/21:10428258 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=73B_wXUEaC" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=73B_wXUEaC</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Srovnání koncepce zeměpisu v národních kurikulech zemí V4

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Národní kurikula stanovují koncepci školní geografie přes její pozici ve vzdělávacím rámci a výběrem výukových tematických celků. Stejně tak kurikulum vymezuje prostor pro její výuku časovou dotací. Tento článek porovnává koncepci školní geografie podle aktuálních kurikul členů visegrádské čtyřky, tedy států geograficky, ekonomicky a kulturně si velmi blízkých.

  • Název v anglickém jazyce

    School geography in the national curricula in the states of the Visegrad Group: A comparative study

  • Popis výsledku anglicky

    School geography in the national curricula in the states of the Visegrad Group: A comparative study. The national curricula specify the conception of school geography through its inclusion in the educational framework and selection of the topics taught. The curricula also define conditions for instruction through time allocation of this school subject. This article compares the conception of school geography according to the national curricula of the Visegrad Group member states, thus states which are geographically, economically and culturally close.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    30

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    18-21

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus