Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika výuky politické geografie ve všeobecném vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F21%3A10435946" target="_blank" >RIV/00216208:11310/21:10435946 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika výuky politické geografie ve všeobecném vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním záměrem této metodiky je kvalifikovaným způsobem podpořit výuku politické geografie na všeobecně vzdělávacích školách. Jedná se o velmi živou, proměnlivou a mezioborovou problematiku, která má značný vzdělávací potenciál. Ambicí autorů je nabídnout širokou škálu možností výuky politické geografie, ze které si mohou učitelé vybírat podněty vhodné pro svoji osobní koncepci výuky. Publikace je adresována nejen učitelům zeměpisu na středních a popřípadě i základních školách. Snahou publikace je oslovit širší komunitu odborníků zabývajících se geografickým vzděláváním i na dalších pozicích, tj. akademické pracovníky působící na fakultách připravující budoucí učitele, pracovníky odborných organizací a ústavů připravujících vzdělávací standardy, testy či kurzy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a v neposlední řadě vysokoškolské studenty zapojené ve sledované problematice.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology of political geography teaching in general education

  • Popis výsledku anglicky

    The main purpose of this methodology is to support political geography teaching in general education in a qualified way. This is a very lively, changing and interdisciplinary issue that has considerable educational potential. The authors&apos; ambition is to offer a wide range of opportunities for political geography teaching, from which teachers can choose suggestions suitable for their personal teaching concept. The publication is addressed not only to geography teachers at secondary and possibly also primary schools. The aim of the publication is to address a wider community of experts dealing with geographical education in other positions, i.e. academics working at faculties preparing future teachers, staff of professional organizations and institutes preparing educational standards, tests or courses of further education of pedagogical staff and last but not least university students involved in the introduced issue.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50701 - Cultural and economic geography

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL02000195" target="_blank" >TL02000195: Aplikace poznatků současného výzkumu politické geografie ve výuce geografie a sociálně-vědních předmětů na středních školách</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Metodika výuky

  • Číslo předpisu

    NPICR-182/2021/32-12

  • Technické parametry

    Uživateli výsledků jsou aplikační garanti projektu TL02000195, učitelé geografie středních škol a další zájemci o řešená témata. V rámci projektu TAČR TL02000195 má výsledek přidělen identifikační číslo TL02000195-V1.

  • Ekonomické parametry

    Metodika nabízí možnosti, jak podpořit výuku politické geografie na všeobecně vzdělávacích školách. Tento obor má značný vzdělávací potenciál, metodika proto umožňuje jeho plné využití a zapojení do výuky. Učitelé si mohou z nabídky v metodice vybírat podněty pro svoji osobní koncepci výuky, využít ji mohou i další zainteresovaní odborníci či studenti.

  • Označení certifikačního orgánu

    Národní pedagogický institut České republiky

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů