Příprava koordinátorů školních vzdělávacích programů na odborných školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F10%3A00177598" target="_blank" >RIV/68407700:21630/10:00177598 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Příprava koordinátorů školních vzdělávacích programů na odborných školách
Popis výsledku v původním jazyce
Monografická publikace obsahuje texty zpracované s cílem podpořit komplexní přípravu koordinátorů přípravy a realizace školních vzdělávacích programů na středních odborných školách. Jde o jeden z výstupů projektu ESF Další vzdělávání pedagogických pracovníků odborných škol na podporu přípravy a realizace školních vzdělávacích programů (CZ.04.1.03/3.1.15.1/0194). Pedagogické projektování nebylo a není součástí profesní přípravy učitelů, proto projekt řešil nutnost specializované přípravy koordinátorů tvorby a realizace vzdělávacího programu střední odborné školy. Text publikace je členěn do devíti kapitol, modulů, zaměřených na problematiku: koncepční a legislativní východiska kurikulární reformy, evropské souvislosti změn odborného vzdělávání, učitel apedagogický sbor na odborných školách, strategie výuky v kontextu kurikulární reformy, specifika vzdělávání dospělých, managerské nástroje a dovednosti, evaluace a hodnocení vzdělávacího programu.
Název v anglickém jazyce
Preparation of the coordinators of educational programs at vocational schools
Popis výsledku anglicky
Monograph publication contains texts prepared to support a comprehensive training coordinators the preparation and implementation of educational programs in secondary schools. This is one of the outcomes of the ESF project further education of teachers of vocational schools to support the preparation and implementation of educational programs (CZ.04.1.03/3.1.15.1/0194). Educational planning and was not included in the training of teachers, because the project addressed the need for specialized trainingcoordinators developing and implementing educational programs of secondary vocational schools. The text book is divided into nine chapters, modules, focusing on the issues: conceptual and legal bases of curriculum reform, changes in the European contextof vocational education, teacher and teaching staff in vocational schools, educational strategies, the specifics of adult education, managerial skills and tools , evaluation and assessment of educational program.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů