Analýza vzdělávacích potřeb vybrané skupiny pedagogických pracovníků středních odborných škol na Mendelově univerzitě v Brně
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F11%3A00165696" target="_blank" >RIV/62156489:43670/11:00165696 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza vzdělávacích potřeb vybrané skupiny pedagogických pracovníků středních odborných škol na Mendelově univerzitě v Brně
Popis výsledku v původním jazyce
Nedílnou součástí Mendelovy univerzity v Brně (dále MENDELU) je její vysokoškolský ústav -- Institut celoživotního vzdělávání (dále (ICV). V rámci jeho činnosti je jeho pedagogická aktivita orientována též do oblasti pregraduální přípravy učitelů odborných předmětů a učitelů praktického vyučování a odborného výcviku středních odborných škol. Interní výzkumný projekt, který je na tomto pracovišti řešen v letech 2008 -- 2010, je věnován analýze vzdělávacích potřeb studentů bakalářského studijního programuSpecializace v pedagogice, jehož absolvováním získávají jeho studenti pedagogickou způsobilost k vyučování odborných předmětů na středních odborných školách. Příspěvek se zabývá stěžejními metodologickými aspekty interního výzkumného projektu ICV MENDELU, analýzou jeho některých výzkumných dat a implementací vybraných zjištění do inovace bakalářského studijního oboru Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku.
Název v anglickém jazyce
Analysis of educational needs of selected group from secondary vocational schools' pedagogical staff at Mendel University in Brno
Popis výsledku anglicky
Important part of Mendel University in Brno (further MENDELU) is its university department -- Institute of Lifelong Learning (further ILL). In the framework of its agency its pedagogical activity is oriented to the area of pregradual preparation of teachers of specialized subjects and next to teachers of practical subjects and vocational training at secondary vocational schools. The internal research project, which is on this department solved between the years 2008 and 2010, is directed on analysis ofeducational needs of students in bachelory study program Specializations in pedagogy. Graduating this study program students get pedagogical qualification to teach specialized subjects at secondary vocational schools. The paper deals with main methodicalaspects of internal research project ILL MENDELU, with analysis of some of its research data and with implementation of selected findings to the innovation of bachelory study branch Teaching of practical subjects and vocational training.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Strategický význam inovácií v edukačnej teórii a praxi
ISBN
978-80-558-0019-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
204-213
Název nakladatele
PF UKF v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
5. 10. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—