Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of the quality of teaching at selected universities in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F13%3A00198850" target="_blank" >RIV/62156489:43670/13:00198850 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation of the quality of teaching at selected universities in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The role of the Institute of Lifelong Learning as a university department of the Mendel University in Brno is to prepare the future teachers of vocational and practical subjects and vocational training for their job in the bachelor study program of Specialization in Pedagogy. The study program focuses on acquiring of theoretical knowledge, as well as practical skills required of professional teachers at secondary vocational schools and vocational schools. The thesis pays attention to assessing the quality of teaching in bachelor study programs in comparison with assessment of the quality of teaching in similar courses at other universities in the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of the quality of teaching at selected universities in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The role of the Institute of Lifelong Learning as a university department of the Mendel University in Brno is to prepare the future teachers of vocational and practical subjects and vocational training for their job in the bachelor study program of Specialization in Pedagogy. The study program focuses on acquiring of theoretical knowledge, as well as practical skills required of professional teachers at secondary vocational schools and vocational schools. The thesis pays attention to assessing the quality of teaching in bachelor study programs in comparison with assessment of the quality of teaching in similar courses at other universities in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Quality in the Context of Adult Education and Lifelong Education

  • ISBN

    978-80-89400-53-9

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    52-59

  • Počet stran knihy

    234

  • Název nakladatele

    Dubnica Institute of Technology in Dubnica nad Váhom

  • Místo vydání

    Dubnica nad Váhom

  • Kód UT WoS kapitoly