Motivace a postoje absolventů ekonomicky zaměřených vysokých škol k práci učitele odborných předmětů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F21%3A43920799" target="_blank" >RIV/62156489:43670/21:43920799 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.extrasystem.com/9788087570579.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570579.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motivace a postoje absolventů ekonomicky zaměřených vysokých škol k práci učitele odborných předmětů
Popis výsledku v původním jazyce
V současné době se mnoho škol potýká s nedostatkem kvalitních, kvalifikovaných a snad i motivovaných učitelů. Cílem tohoto příspěvku je shrnout výsledky ankety realizované mezi účastníky programu celoživotního vzdělávání na veřejné vysoké škole, zaměřeného na získání kvalifikace učitele odborných předmětů střední školy. Respondenty byli absolventi ekonomicky zaměřených oborů vysokých škol, kteří prostřednictvím svých odpovědí vyjadřovali názory na práci učitele, motivaci k získání kvalifikace a tendenci vykonávat tuto profesi i po zkušenostech s výukou v době koronavirové pandemie.
Název v anglickém jazyce
Motivation and attitudes of graduates of economically oriented universities to the work of teachers of vocational subjects
Popis výsledku anglicky
Many schools today are facing a shortage of quality, qualified and perhaps also well motivated teachers. The aim of this paper is to summarize the results of a survey conducted among participants in the program of lifelong learning at a public university, aimed at obtaining the qualification of a secondary vocational school teacher. The respondents were graduates of economically oriented fields of higher education who, through their answers, expressed their views on the teaching profession, motivation to obtain qualifications and the tendency to practice this profession even after teaching experience during a coronavirus pandemic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Schola nova, quo vadis? 2021: Sborník recenzovaných příspěvků 6. ročníku mezinárodní vědecké konference
ISBN
978-80-87570-57-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
7-13
Název nakladatele
Extrasystem Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
3. 12. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—