Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivace a postoje absolventů ekonomicky zaměřených vysokých škol k práci učitele odborných předmětů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F21%3A43920799" target="_blank" >RIV/62156489:43670/21:43920799 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.extrasystem.com/9788087570579.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570579.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Motivace a postoje absolventů ekonomicky zaměřených vysokých škol k práci učitele odborných předmětů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současné době se mnoho škol potýká s nedostatkem kvalitních, kvalifikovaných a snad i motivovaných učitelů. Cílem tohoto příspěvku je shrnout výsledky ankety realizované mezi účastníky programu celoživotního vzdělávání na veřejné vysoké škole, zaměřeného na získání kvalifikace učitele odborných předmětů střední školy. Respondenty byli absolventi ekonomicky zaměřených oborů vysokých škol, kteří prostřednictvím svých odpovědí vyjadřovali názory na práci učitele, motivaci k získání kvalifikace a tendenci vykonávat tuto profesi i po zkušenostech s výukou v době koronavirové pandemie.

  • Název v anglickém jazyce

    Motivation and attitudes of graduates of economically oriented universities to the work of teachers of vocational subjects

  • Popis výsledku anglicky

    Many schools today are facing a shortage of quality, qualified and perhaps also well motivated teachers. The aim of this paper is to summarize the results of a survey conducted among participants in the program of lifelong learning at a public university, aimed at obtaining the qualification of a secondary vocational school teacher. The respondents were graduates of economically oriented fields of higher education who, through their answers, expressed their views on the teaching profession, motivation to obtain qualifications and the tendency to practice this profession even after teaching experience during a coronavirus pandemic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Schola nova, quo vadis? 2021: Sborník recenzovaných příspěvků 6. ročníku mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87570-57-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    7-13

  • Název nakladatele

    Extrasystem Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    3. 12. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku