Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivace frekventantů celoživotního vzdělávání pro výkon učitelské profese

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F20%3A50016965" target="_blank" >RIV/62690094:18440/20:50016965 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2020/09/ssf_3_20_s_obalkou.pdf" target="_blank" >http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2020/09/ssf_3_20_s_obalkou.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Motivace frekventantů celoživotního vzdělávání pro výkon učitelské profese

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nedostatek učitelů je jedním z faktorů, které ohrožují fungování vzdělávání. Příspěvek se zabývá prezentací údajů získaných od účastníků kurzu celoživotního učení, které jim umožní splnit kvalifikační požadavky na učitelskou profesi. Cílem naší práce je popsat a prodiskutovat data, která popisují motivy respondentů vedoucí k danému tématu.

  • Název v anglickém jazyce

    Motivation of Lifelong Learning Trainees for the Teaching Profession

  • Popis výsledku anglicky

    The lack of teachers is one of the factors that threatens the functioning of education. The paper deals with the presentation of data obtained from the trainees of the lifelong learning course, which will enable them to meet the qualification requirements for the teaching profession. The aim of our paper is to describe and discuss the data that describes the motives of respondents leading to the subject.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    7-17

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus