Motivace frekventantů celoživotního vzdělávání pro výkon učitelské profese
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F20%3A50016965" target="_blank" >RIV/62690094:18440/20:50016965 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2020/09/ssf_3_20_s_obalkou.pdf" target="_blank" >http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2020/09/ssf_3_20_s_obalkou.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motivace frekventantů celoživotního vzdělávání pro výkon učitelské profese
Popis výsledku v původním jazyce
Nedostatek učitelů je jedním z faktorů, které ohrožují fungování vzdělávání. Příspěvek se zabývá prezentací údajů získaných od účastníků kurzu celoživotního učení, které jim umožní splnit kvalifikační požadavky na učitelskou profesi. Cílem naší práce je popsat a prodiskutovat data, která popisují motivy respondentů vedoucí k danému tématu.
Název v anglickém jazyce
Motivation of Lifelong Learning Trainees for the Teaching Profession
Popis výsledku anglicky
The lack of teachers is one of the factors that threatens the functioning of education. The paper deals with the presentation of data obtained from the trainees of the lifelong learning course, which will enable them to meet the qualification requirements for the teaching profession. The aim of our paper is to describe and discuss the data that describes the motives of respondents leading to the subject.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
19
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
7-17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—