Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Studium učitelství na ostatních univerzitních katedrách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F99%3A00003134" target="_blank" >RIV/00216208:11310/99:00003134 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Studium učitelství na ostatních univerzitních katedrách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úloha didaktiky v procesu učitelského vzdělávání v kontextu přírodovědného vzdělávání na univerzitě.

  • Název v anglickém jazyce

    Study of Teaching Profession in the others University Faculties

  • Popis výsledku anglicky

    The role of subject methodologies (didactics) in the process of teachers professional development is analysed. In this context, we analyse the education and training of science teachers in the university.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    1999

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vybrané otázky vysokoškolské pedagogiky

  • ISBN

    80-86039-97-8

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    ÚVRŠ PedF UK

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly