Teacher journal as a research instrument (research ? the first year in the life in primary school through the eyes of novice teachers)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F13%3A43871281" target="_blank" >RIV/70883521:28150/13:43871281 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teacher journal as a research instrument (research ? the first year in the life in primary school through the eyes of novice teachers)
Popis výsledku v původním jazyce
The paper offers authentic statements of teachers and analyses problem situations in adaptation of teachers in the school terrain. Critical events are viewed through statements of novice teachers in interviews and in diaries of teachers. Teachers kept diaries throughout the fi rst year in the primary school.
Název v anglickém jazyce
Teacher journal as a research instrument (research ? the first year in the life in primary school through the eyes of novice teachers)
Popis výsledku anglicky
The paper offers authentic statements of teachers and analyses problem situations in adaptation of teachers in the school terrain. Critical events are viewed through statements of novice teachers in interviews and in diaries of teachers. Teachers kept diaries throughout the fi rst year in the primary school.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Edukacyjne
ISSN
1233-6688
e-ISSN
—
Svazek periodika
2013
Číslo periodika v rámci svazku
27
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
237-252
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—