Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Teacher´s Diary as a Research Instrument

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F13%3A43870695" target="_blank" >RIV/70883521:28150/13:43870695 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A Teacher´s Diary as a Research Instrument

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The focus of this paper is the entry to the school practices by novice teachers. Difficulties in the teaching of novice teachers were observed and critical events of the first year in the school environment are described. Critical events are viewed through statement of novice teacherss in interview and in diaries of teachers. Teachers kept diaries throughout the first year in the primary school. The paper offers authentic statements of teachers and analyses problem situations in adaptation of teachers in the school terrain.

  • Název v anglickém jazyce

    A Teacher´s Diary as a Research Instrument

  • Popis výsledku anglicky

    The focus of this paper is the entry to the school practices by novice teachers. Difficulties in the teaching of novice teachers were observed and critical events of the first year in the school environment are described. Critical events are viewed through statement of novice teacherss in interview and in diaries of teachers. Teachers kept diaries throughout the first year in the primary school. The paper offers authentic statements of teachers and analyses problem situations in adaptation of teachers in the school terrain.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    24-32

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus