Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of the Teacher's Work with Ill Children

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873650" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873650 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.15405/epsbs.2015.07.10" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.15405/epsbs.2015.07.10</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15405/epsbs.2015.07.10" target="_blank" >10.15405/epsbs.2015.07.10</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of the Teacher's Work with Ill Children

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problem statement: There is an increasing percentage of chronically ill children at schools and teachers have no quality education how to access and evaluate children with chronic diagnosis. Research Questions: How much the participation of teachers in the module "Analysis of the Teacher's Work with Ill Children" increases their self-esteem? Does the training in this module support participants' professional growth? Purpose of the Study: The aim of the study is to strengthen the professional growth of teachers through participation in an instructional module which is organized within the project funded by the Czech Fund of Educational Policy. The project is named Route from the Beginner to the Mentor. The support for teachers is being provided in the form of instructional modules. A module is a self-contained course for a particular target group of teachers. Each module is for 10-20 participants. Research data will be collected by means of teacher diaries. As the module is in the prepa

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the Teacher's Work with Ill Children

  • Popis výsledku anglicky

    Problem statement: There is an increasing percentage of chronically ill children at schools and teachers have no quality education how to access and evaluate children with chronic diagnosis. Research Questions: How much the participation of teachers in the module "Analysis of the Teacher's Work with Ill Children" increases their self-esteem? Does the training in this module support participants' professional growth? Purpose of the Study: The aim of the study is to strengthen the professional growth of teachers through participation in an instructional module which is organized within the project funded by the Czech Fund of Educational Policy. The project is named Route from the Beginner to the Mentor. The support for teachers is being provided in the form of instructional modules. A module is a self-contained course for a particular target group of teachers. Each module is for 10-20 participants. Research data will be collected by means of teacher diaries. As the module is in the prepa

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The European Proceedings of Social &amp; Behavioural Sciences

  • ISBN

  • ISSN

    2357-1330

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    84-88

  • Název nakladatele

    Future Academy

  • Místo vydání

    Kyrenia - Cyprus

  • Místo konání akce

    Kyrenia - Cyprus

  • Datum konání akce

    9. 7. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku