Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Creating a Platform for Teacher Mentors: A Project on Teachers' Professional Development in Zlín Region in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F16%3A43875211" target="_blank" >RIV/70883521:28150/16:43875211 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.15405/epsbs.2016.11.89" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.15405/epsbs.2016.11.89</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15405/epsbs.2016.11.89" target="_blank" >10.15405/epsbs.2016.11.89</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Creating a Platform for Teacher Mentors: A Project on Teachers' Professional Development in Zlín Region in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents experiences with creating a platform for teachers 'training as well as the results from selected instructional modules. The aim of the project is to provide a specialized professional assistance to teachers at all stages of their professional development. The project is based on a holistic model of teachers 'training that is structured for novice teachers, expert teachers and teacher mentors. The project includes sixteen differentiated instructional modules suited to the actual needs of participating teachers. The project was created thanks to the Fund for Education Policy of the Ministry of Education, Youth and Sports of the Czech Republic and it has been implemented by the Faculty of Humanities at Tomas Bata University in Zlin since 2014. The paper also deals with the selected outcomes of the project evaluation.

  • Název v anglickém jazyce

    Creating a Platform for Teacher Mentors: A Project on Teachers' Professional Development in Zlín Region in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents experiences with creating a platform for teachers 'training as well as the results from selected instructional modules. The aim of the project is to provide a specialized professional assistance to teachers at all stages of their professional development. The project is based on a holistic model of teachers 'training that is structured for novice teachers, expert teachers and teacher mentors. The project includes sixteen differentiated instructional modules suited to the actual needs of participating teachers. The project was created thanks to the Fund for Education Policy of the Ministry of Education, Youth and Sports of the Czech Republic and it has been implemented by the Faculty of Humanities at Tomas Bata University in Zlin since 2014. The paper also deals with the selected outcomes of the project evaluation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    European Proceedings of Social and Behavioural Sciences

  • ISBN

  • ISSN

    2357-1330

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    862-869

  • Název nakladatele

    FUTURE ACAD

  • Místo vydání

    Nicosia

  • Místo konání akce

    Rhodes, Greece

  • Datum konání akce

    10. 10. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000390872300089