Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A project of professional developmnet of pre-school and primary school teachers: A case of the zlín region in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F16%3A43874225" target="_blank" >RIV/70883521:28150/16:43874225 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/inted.2016.2097" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.21125/inted.2016.2097</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/inted.2016.2097" target="_blank" >10.21125/inted.2016.2097</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A project of professional developmnet of pre-school and primary school teachers: A case of the zlín region in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents a holistic model of preschool, elementary school and high school teachers' training that is structured for novice teachers, expert teachers, and teacher mentors. This model is composed of 16 instructional modules of which each has a specific instructional aim in the professional development of teachers. The project was created thanks to the Fund for Education Policy of the Ministry of Education, Youth and Sports of the Czech Republic. It is implemented by the Faculty of Humanities at Tomas Bata University in Zlin since 2014. The authors present the partial outcomes of the project evaluation of the selected instructional modules.

  • Název v anglickém jazyce

    A project of professional developmnet of pre-school and primary school teachers: A case of the zlín region in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents a holistic model of preschool, elementary school and high school teachers' training that is structured for novice teachers, expert teachers, and teacher mentors. This model is composed of 16 instructional modules of which each has a specific instructional aim in the professional development of teachers. The project was created thanks to the Fund for Education Policy of the Ministry of Education, Youth and Sports of the Czech Republic. It is implemented by the Faculty of Humanities at Tomas Bata University in Zlin since 2014. The authors present the partial outcomes of the project evaluation of the selected instructional modules.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference proceedings

  • ISBN

    978-84-608-5617-7

  • ISSN

    2340-1079

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    4405-4409

  • Název nakladatele

    IATED Academy

  • Místo vydání

    Valencia

  • Místo konání akce

    Valencia (Spain)

  • Datum konání akce

    7. 3. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku