A project of professional developmnet of pre-school and primary school teachers: A case of the zlín region in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F16%3A43874225" target="_blank" >RIV/70883521:28150/16:43874225 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.21125/inted.2016.2097" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.21125/inted.2016.2097</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.21125/inted.2016.2097" target="_blank" >10.21125/inted.2016.2097</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
A project of professional developmnet of pre-school and primary school teachers: A case of the zlín region in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The paper presents a holistic model of preschool, elementary school and high school teachers' training that is structured for novice teachers, expert teachers, and teacher mentors. This model is composed of 16 instructional modules of which each has a specific instructional aim in the professional development of teachers. The project was created thanks to the Fund for Education Policy of the Ministry of Education, Youth and Sports of the Czech Republic. It is implemented by the Faculty of Humanities at Tomas Bata University in Zlin since 2014. The authors present the partial outcomes of the project evaluation of the selected instructional modules.
Název v anglickém jazyce
A project of professional developmnet of pre-school and primary school teachers: A case of the zlín region in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The paper presents a holistic model of preschool, elementary school and high school teachers' training that is structured for novice teachers, expert teachers, and teacher mentors. This model is composed of 16 instructional modules of which each has a specific instructional aim in the professional development of teachers. The project was created thanks to the Fund for Education Policy of the Ministry of Education, Youth and Sports of the Czech Republic. It is implemented by the Faculty of Humanities at Tomas Bata University in Zlin since 2014. The authors present the partial outcomes of the project evaluation of the selected instructional modules.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Conference proceedings
ISBN
978-84-608-5617-7
ISSN
2340-1079
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
4405-4409
Název nakladatele
IATED Academy
Místo vydání
Valencia
Místo konání akce
Valencia (Spain)
Datum konání akce
7. 3. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—