What is the optimal ratio of inductive to deductive approach in teaching physics?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F09%3A00206234" target="_blank" >RIV/00216208:11320/09:00206234 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
What is the optimal ratio of inductive to deductive approach in teaching physics?
Popis výsledku v původním jazyce
The question whether it is better to used the method 'Find it yourself' or to use the classical method of deductive teaching is discussed.
Název v anglickém jazyce
What is the optimal ratio of inductive to deductive approach in teaching physics?
Popis výsledku anglicky
The question whether it is better to used the method 'Find it yourself' or to use the classical method of deductive teaching is discussed.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BM - Fyzika pevných látek a magnetismus
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
16th Conference of Czech and Slovak Physicists
ISBN
80-86148-93-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
University of Hradec Králové
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—