Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cop-Win Graphs with Maximum Capture-Time

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F10%3A10030346" target="_blank" >RIV/00216208:11320/10:10030346 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Cop-Win Graphs with Maximum Capture-Time

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We present an upper bound n?4 for the maximum length of a cop and robber game (the capture-time) on a cop-win graph of order n. This bound matches the known lower bound. We analyze the structure of the class of all graphs attaining this maximum and describe an inductive construction of the entire class. A cop and robber game is a two-player vertex-to-vertex pursuit combinatorial game where the players stand on the vertices of a graph and alternate in moving to adjacent vertices. Cop's goal is to capturethe robber by occupying the same vertex as the robber, robber's goal is to avoid capture.

  • Název v anglickém jazyce

    Cop-Win Graphs with Maximum Capture-Time

  • Popis výsledku anglicky

    We present an upper bound n?4 for the maximum length of a cop and robber game (the capture-time) on a cop-win graph of order n. This bound matches the known lower bound. We analyze the structure of the class of all graphs attaining this maximum and describe an inductive construction of the entire class. A cop and robber game is a two-player vertex-to-vertex pursuit combinatorial game where the players stand on the vertices of a graph and alternate in moving to adjacent vertices. Cop's goal is to capturethe robber by occupying the same vertex as the robber, robber's goal is to avoid capture.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Discrete Mathematics

  • ISSN

    0012-365X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    310

  • Číslo periodika v rámci svazku

    10-11

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

    000276941600008

  • EID výsledku v databázi Scopus