Několik otázek české didaktice fyziky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F11%3A10107254" target="_blank" >RIV/00216208:11320/11:10107254 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Několik otázek české didaktice fyziky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se pokouší identifikovat a formulovat některé otázky týkající se dosavadního vývoje didaktiky fyziky v ČR, jejího současného stavu a budoucích trendů. Otázky se týkají například dosavadních výsledků, mezinárodního přesahu, zaměření a kvality prací a dalších aspektů. Cílem příspěvku není poskytovat hotové a jednoznačné odpovědi, ale podnítit kritickou reflexi a širší diskusi celé komunity didaktiků fyziky, tedy nás všech, jimž leží na srdci další rozvoj tohoto oboru u nás.
Název v anglickém jazyce
Several questions to Czech didactics of physics
Popis výsledku anglicky
The paper tries to identify and articulate some questions concerning past development of didactics of physics (physics education research) in the Czech Republic, its current state and future trends. The questions concern for example past results in thisarea, its international dimensions, scope and quality of works and other aspects. The purpose of the paper is not to provide definite and unambiguous answers but to provoke a critical reflection and a broad discussion of the whole community of people working in didactics of physics - i.e. of all of us who have at heart further development of this area.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E06020" target="_blank" >2E06020: Fyzikální vzdělávání pro všestrannou přípravu a rozvoj lidských zdrojů na úrovni základních a středních škol</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 5. Výuka fyziky v kontextu potřeb současné společnosti
ISBN
978-80-261-0030-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
47-60
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Plzeň
Datum konání akce
14. 4. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—