Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Několik otázek české didaktice fyziky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F11%3A10107254" target="_blank" >RIV/00216208:11320/11:10107254 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Několik otázek české didaktice fyziky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se pokouší identifikovat a formulovat některé otázky týkající se dosavadního vývoje didaktiky fyziky v ČR, jejího současného stavu a budoucích trendů. Otázky se týkají například dosavadních výsledků, mezinárodního přesahu, zaměření a kvality prací a dalších aspektů. Cílem příspěvku není poskytovat hotové a jednoznačné odpovědi, ale podnítit kritickou reflexi a širší diskusi celé komunity didaktiků fyziky, tedy nás všech, jimž leží na srdci další rozvoj tohoto oboru u nás.

  • Název v anglickém jazyce

    Several questions to Czech didactics of physics

  • Popis výsledku anglicky

    The paper tries to identify and articulate some questions concerning past development of didactics of physics (physics education research) in the Czech Republic, its current state and future trends. The questions concern for example past results in thisarea, its international dimensions, scope and quality of works and other aspects. The purpose of the paper is not to provide definite and unambiguous answers but to provoke a critical reflection and a broad discussion of the whole community of people working in didactics of physics - i.e. of all of us who have at heart further development of this area.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2E06020" target="_blank" >2E06020: Fyzikální vzdělávání pro všestrannou přípravu a rozvoj lidských zdrojů na úrovni základních a středních škol</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 5. Výuka fyziky v kontextu potřeb současné společnosti

  • ISBN

    978-80-261-0030-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    47-60

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    14. 4. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku