Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktika fyziky včera, dnes a zítra

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F15%3A10317745" target="_blank" >RIV/00216208:11320/15:10317745 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktika fyziky včera, dnes a zítra

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se věnuje didaktice fyziky coby vědecké disciplíně zejména v ČR. V úvodu stručně shrnuje i vývoj a současný stav didaktiky fyziky (resp. Physics Education Research) ve světě. Dále popisuje historický vývoj didaktiky fyziky v našich zemích a prezentuje problémy v oboru fyzikálního vzdělávání v České republice, jak byly zjištěny šetřením mezi českými experty v oblasti didaktiky fyziky. Na závěr se zamýšlí nad perspektivami a možnými budoucími scénáři vývoje didaktiky u nás.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactics of Physics: Yesterday, Today and Tomorrow

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter concerns Didactics of Physics (or Physics Education Research), mainly in The Czech Republic. In the first part it shortly summarizes also the developments and current state of this field in the international context. Then, the historical development of Didactic of Physics in our country is presented, as well as the current problems in physics education found out by a survey among Czech experts in the field of Didactics of Physics. Finally, the perspectives and possible scenarios of future development of this field in our country are discussed.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Oborové didaktiky: vývoj - stav - perspektivy

  • ISBN

    978-80-210-7769-0

  • Počet stran výsledku

    35

  • Strana od-do

    123-157

  • Počet stran knihy

    465

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly