Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Školní laboratoře badatelského typu - integrace tradičních vzdálených a virtuálních experimentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F11%3A10108258" target="_blank" >RIV/00216208:11320/11:10108258 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Školní laboratoře badatelského typu - integrace tradičních vzdálených a virtuálních experimentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek chce ukázat cestu ke zkvalitnění výuky přírodních věd integrací tradičních, vzdálených a virtuálních laboratoří. Tradiční laboratoře s počítačem, vzdálené laboratoře s exportem dat a virtuální laboratoře s importem dat. A právě toto vzájemné propojení tradičního, vzdáleného a virtuálního experimentování přináší nové badatelské aktivity a je novou přidanou hodnotou ve školním experimentu.

  • Název v anglickém jazyce

    School Laboratory of the science design IBSE (Inquiry Based Science Education) - the integration of traditional remote and virtual experiments

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes the way to improve science teaching by integrating traditional, virtual and remote laboratories. Traditional laboratory with a computer, a remote laboratory with data export and import of virtual laboratory data. And this interconnection between traditional, virtual and remote experimentation in new Inquiry Based Science Education added a new value in the school experiment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní konference Veletrh náladů učitelů fyziky 16

  • ISBN

    978-80-244-2894-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    165-172

  • Název nakladatele

    Universita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    2. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku