Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fast Random Sampling of Triangular Meshes

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F13%3A10191418" target="_blank" >RIV/00216208:11320/13:10191418 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://diglib.eg.org/EG/DL/PE/PG/PG2013short;internal&action=action.digitallibrary.checkACMAccess?fullPaper=EG/DL/PE/PG/PG2013short/017-022.pdf" target="_blank" >https://diglib.eg.org/EG/DL/PE/PG/PG2013short;internal&action=action.digitallibrary.checkACMAccess?fullPaper=EG/DL/PE/PG/PG2013short/017-022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Fast Random Sampling of Triangular Meshes

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We present a simple and fast algorithm for generating randomly distributed points on a triangle mesh with probability density specified by a two-dimensional texture. Efficiency is achieved by resampling the density texture on an adaptively subdivided version of the input mesh. This allows us to generate the samples up to 40x faster than the rejection sampling algorithm, the fastest existing alternative. We demonstrate the algorithm in two applications: fast placement of hair roots on a surface and sampling of illumination from a complex luminaire. Part of our mesh sampling procedure is a new general acceleration technique for drawing samples from a 1D discrete probability distribution whose utility extends beyond the mesh sampling problem.

  • Název v anglickém jazyce

    Fast Random Sampling of Triangular Meshes

  • Popis výsledku anglicky

    We present a simple and fast algorithm for generating randomly distributed points on a triangle mesh with probability density specified by a two-dimensional texture. Efficiency is achieved by resampling the density texture on an adaptively subdivided version of the input mesh. This allows us to generate the samples up to 40x faster than the rejection sampling algorithm, the fastest existing alternative. We demonstrate the algorithm in two applications: fast placement of hair roots on a surface and sampling of illumination from a complex luminaire. Part of our mesh sampling procedure is a new general acceleration technique for drawing samples from a 1D discrete probability distribution whose utility extends beyond the mesh sampling problem.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA13-26189S" target="_blank" >GA13-26189S: Robustní a efektivní simulace transportu světla v libovolném prostředí</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pacific Conference on Computer Graphics and Applications - Short Papers

  • ISBN

    978-3-905674-50-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    17-22

  • Název nakladatele

    Eurographics Association

  • Místo vydání

    Singapore

  • Místo konání akce

    Singapore

  • Datum konání akce

    7. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku