What Can Teachers Learn From Their Students Homework
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F15%3A10318336" target="_blank" >RIV/00216208:11320/15:10318336 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
What Can Teachers Learn From Their Students Homework
Popis výsledku v původním jazyce
In case a homework is processed and evaluated electronically, more data can be collected which gives the teacher wider spectrum of information. Solving problems in automated systems usually brings the possibility of gaining the data attached to the solution process itself, which when evaluated brings information about this process. Such features give the teachers valuable information about students' understanding the lecture topic, provide them with feedback information about laboriousness of a particular homework or test and it enable teachers to form the next steps in the teaching process. In this paper we present a wide range of information obtained from the data stored in one such system.
Název v anglickém jazyce
What Can Teachers Learn From Their Students Homework
Popis výsledku anglicky
In case a homework is processed and evaluated electronically, more data can be collected which gives the teacher wider spectrum of information. Solving problems in automated systems usually brings the possibility of gaining the data attached to the solution process itself, which when evaluated brings information about this process. Such features give the teachers valuable information about students' understanding the lecture topic, provide them with feedback information about laboriousness of a particular homework or test and it enable teachers to form the next steps in the teaching process. In this paper we present a wide range of information obtained from the data stored in one such system.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The Journal of Polish Society for Geometry and Engineering Graphics
ISSN
1644-9363
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
27
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
17-27
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—