Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

What Can Teachers Learn From Their Students Homework

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F15%3A10318336" target="_blank" >RIV/00216208:11320/15:10318336 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    What Can Teachers Learn From Their Students Homework

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In case a homework is processed and evaluated electronically, more data can be collected which gives the teacher wider spectrum of information. Solving problems in automated systems usually brings the possibility of gaining the data attached to the solution process itself, which when evaluated brings information about this process. Such features give the teachers valuable information about students' understanding the lecture topic, provide them with feedback information about laboriousness of a particular homework or test and it enable teachers to form the next steps in the teaching process. In this paper we present a wide range of information obtained from the data stored in one such system.

  • Název v anglickém jazyce

    What Can Teachers Learn From Their Students Homework

  • Popis výsledku anglicky

    In case a homework is processed and evaluated electronically, more data can be collected which gives the teacher wider spectrum of information. Solving problems in automated systems usually brings the possibility of gaining the data attached to the solution process itself, which when evaluated brings information about this process. Such features give the teachers valuable information about students' understanding the lecture topic, provide them with feedback information about laboriousness of a particular homework or test and it enable teachers to form the next steps in the teaching process. In this paper we present a wide range of information obtained from the data stored in one such system.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The Journal of Polish Society for Geometry and Engineering Graphics

  • ISSN

    1644-9363

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    27

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    17-27

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus