Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Disertační práce z didaktiky fyziky obhájené v České republice v letech 2004 až 2013 - přehled a analýza

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F15%3A10319598" target="_blank" >RIV/00216208:11320/15:10319598 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.scied.cz/index.php/scied/article/view/235" target="_blank" >http://www.scied.cz/index.php/scied/article/view/235</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Disertační práce z didaktiky fyziky obhájené v České republice v letech 2004 až 2013 - přehled a analýza

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem studie je analyzovat disertační práce z didaktiky fyziky obhájené v posledních letech v České republice. Kromě základního přehledu, jako je zejména počet prací obhájených v jednotlivých letech, se studie soustřeďuje na analýzu metod sběru dat použitých v disertačních výzkumech, stupeň školy (vzdělávání), fyzikální obsah a zaměření práce z hlediska vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Doctoral Theses in Physics Education Defended in the Czech Republic from 2004 to 2013 - Overview and Analysis

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of the study is to analyse doctoral theses (dissertations) in the didactics of physics (physics education) defended in the Czech Republic in recent years. Besides the basic overview, such as the number of theses defended in particular years,this study also deals with the analysis of data collection methods used in dissertation research, the educational level, physics content and the theses' focus from the educational point of view.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientia in educatione

  • ISSN

    1804-7106

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    35-50

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus