Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Developing the Categorical System of Behaviour for Student-Lecturer Interaction during Physics Demonstrations

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F20%3A10420218" target="_blank" >RIV/00216208:11320/20:10420218 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://indico.cern.ch/event/851173/attachments/1960505/3658688/sbornikkonference.pdf" target="_blank" >https://indico.cern.ch/event/851173/attachments/1960505/3658688/sbornikkonference.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Developing the Categorical System of Behaviour for Student-Lecturer Interaction during Physics Demonstrations

  • Popis výsledku v původním jazyce

    At the authors&apos; workplace, physics lecture demonstrations (DEMOs) have been performed for secondary school students on weekly basis for more than 30 years. Seven different physics topics are currently offered. These topics are perceived relatively differently by students. The aim of the paper is to present a categorical system created within a video study aimed at searching for parameters that determine the positive perception of DEMOs by students. The categorical system is focused on the interaction between the performer and the audience.

  • Název v anglickém jazyce

    Developing the Categorical System of Behaviour for Student-Lecturer Interaction during Physics Demonstrations

  • Popis výsledku anglicky

    At the authors&apos; workplace, physics lecture demonstrations (DEMOs) have been performed for secondary school students on weekly basis for more than 30 years. Seven different physics topics are currently offered. These topics are perceived relatively differently by students. The aim of the paper is to present a categorical system created within a video study aimed at searching for parameters that determine the positive perception of DEMOs by students. The categorical system is focused on the interaction between the performer and the audience.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    20th Conference of Czech and Slovak Physicists: Proceedings

  • ISBN

    978-80-89855-13-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    95-96

  • Název nakladatele

    Equilibria, s.r.o.

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    7. 9. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku