Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VIDEOSTUDIE – INTERAKCE LEKTORA S PUBLIKEM BĚHEM FYZIKÁLNÍCH DEMONSTRACÍ POHLEDEM KATEGORIÁLNÍHO SYSTÉMU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F22%3A10448007" target="_blank" >RIV/00216208:11320/22:10448007 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VIDEOSTUDIE – INTERAKCE LEKTORA S PUBLIKEM BĚHEM FYZIKÁLNÍCH DEMONSTRACÍ POHLEDEM KATEGORIÁLNÍHO SYSTÉMU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek předkládá základní informace o provedené studii videozáznamů fyzikálních demonstračních vystoupení pro studenty středních škol. Cílem studie bylo zanalyzovat interakci mezi lektorem a publikem a na základě této analýzy porovnat několik tematicky odlišných fyzikálních science show. K tomuto účelu byl vyvinut kategoriální systém, který v příspěvku představujeme. Výsledky studie ukazují velkou diverzitu mezi jednotlivými tematickými celky, která se poté promítá do vnímání daných vystoupení publikem.

  • Název v anglickém jazyce

    A VIDEOSTUDY - STUDENTS-LECTURER INTERACTION DURING PHYSICS DEMONSTRATIONS USING CATEGORICAL SYSTEM

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents basic information about a conducted study of video-recordings of physics demonstrations for upper secondary school students. The aim of the study is to analyse the interaction between the lecturer and the audience and to compare several thematically different physics science shows with regards to this analysis. In this paper we present a categorical system that was developed for this purpose. Results of the study show high diversity in-between different topics, which can affect students&apos; perception of those performances.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu: PROMĚNY VÝCHOVY A VZDĚLÁVÁNÍ A JEJICH REFLEXE V PEDAGOGICKÉM VÝZKUMU

  • ISBN

    978-80-280-0090-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    278-282

  • Název nakladatele

    Masarykova Univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Babice u Prahy

  • Datum konání akce

    29. 8. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku