Nontraditional students studying for educational degrees in Czech Republic : typology and characteristics
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00108059" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00108059 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Netradiční studenti studující pedagogické obory v ČR : typologie a charakteristiky
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok pojednáva o vybraných charakteristikách netradičních študentov študujúcich pedagogické odbory v českom terciárnom vzdelávaní. Cieľom príspevku je deskripcia typov netradičných študentov študujúcich pedagogické odbory v ČR, ako aj charakteristika ich študijných dráh a rozdielov medzi jednotlivými typmi. Príspevok predstavuje vybrané výsledky z kvantitatívnej fázy výzkumného šetrenia. Z analýzy okrem iného vyplýva, že typy netradičných študentov sa medzi sebou líšia pokiaľ ide o ich študijné angažovnaie a akademickú motiváciu.
Název v anglickém jazyce
Nontraditional students studying for educational degrees in Czech Republic : typology and characteristics
Popis výsledku anglicky
The conference paper deals with the characteristics of non-traditional students studying for educational degrees in Czech higher education. The aim of the paper are both the description of the Czech non-traditional students´ typology and the characteristics of their educational pathways as well as the differences between the non-traditional students´s types. The paper presents some of the results of the quantitative part of the research. The presented analysis shows that the non-traditional students´s types differ in study engagement and academic motivation.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA18-15451S" target="_blank" >GA18-15451S: Netradiční studenti studující pedagogické obory v terciárním vzdělávání v ČR</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů