Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nontraditional students studying for educational degrees in Czech Republic : typology and characteristics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00108059" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00108059 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Netradiční studenti studující pedagogické obory v ČR : typologie a charakteristiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok pojednáva o vybraných charakteristikách netradičních študentov študujúcich pedagogické odbory v českom terciárnom vzdelávaní. Cieľom príspevku je deskripcia typov netradičných študentov študujúcich pedagogické odbory v ČR, ako aj charakteristika ich študijných dráh a rozdielov medzi jednotlivými typmi. Príspevok predstavuje vybrané výsledky z kvantitatívnej fázy výzkumného šetrenia. Z analýzy okrem iného vyplýva, že typy netradičných študentov sa medzi sebou líšia pokiaľ ide o ich študijné angažovnaie a akademickú motiváciu.

  • Název v anglickém jazyce

    Nontraditional students studying for educational degrees in Czech Republic : typology and characteristics

  • Popis výsledku anglicky

    The conference paper deals with the characteristics of non-traditional students studying for educational degrees in Czech higher education. The aim of the paper are both the description of the Czech non-traditional students´ typology and the characteristics of their educational pathways as well as the differences between the non-traditional students´s types. The paper presents some of the results of the quantitative part of the research. The presented analysis shows that the non-traditional students´s types differ in study engagement and academic motivation.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA18-15451S" target="_blank" >GA18-15451S: Netradiční studenti studující pedagogické obory v terciárním vzdělávání v ČR</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů