Přístup k fyzikálnímu vzdělávání v České republice, Estonsku, Polsku a Slovinsku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F22%3A10444103" target="_blank" >RIV/00216208:11320/22:10444103 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://dspace5.zcu.cz/handle/11025/47580" target="_blank" >https://dspace5.zcu.cz/handle/11025/47580</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístup k fyzikálnímu vzdělávání v České republice, Estonsku, Polsku a Slovinsku
Popis výsledku v původním jazyce
Srovnávací studie, jejíž výsledky jsou v příspěvku prezentovány, se věnuje výuce fyziky na nižším stupni sekundárního vzdělávání. Cílem studie bylo porovnat předepsané kurikulum v České republice, Estonsku, Polsku a Slovinsku na základě kurikulárních dokumentů těchto zemí. Především se toto porovnání zaměřilo na vzdělávací obsah, očekávané výstupy, mezipředmětové vzdělávání a průřezová témata, vzdělávací metody, hodnocení a kompetence.
Název v anglickém jazyce
The approach to Physics Education in the Czech Republic, Estonia, Poland and Slovenia
Popis výsledku anglicky
The paper presents results of a comparative study dealing with physics education at lower secondary schools. The main aim of the study is to compare national curricula of four chosen countries - the Czech Republic, Estonia, Poland and Slovenia. The study focuses on comparison of teaching content and learning outcomes in physics, interdisciplinary education and cross-curricula subjects, educational methods and assessment and field-specific key competences.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9: Změny v RVP a jejich dopady do obsahu výuky fyziky
ISBN
978-80-261-1092-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
61-67
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Kašperské Hory
Datum konání akce
26. 4. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—