Dva konkrétní příklady podpory a práce s nadanými žáky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F22%3A10453696" target="_blank" >RIV/00216208:11320/22:10453696 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://kof.zcu.cz/ak/trendy/9/sbor/ModerniTrendy9_sbornik.pdf" target="_blank" >https://kof.zcu.cz/ak/trendy/9/sbor/ModerniTrendy9_sbornik.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dva konkrétní příklady podpory a práce s nadanými žáky
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku je představen projekt fakultních škol MFF UK, k jehož významným cílůmpatří podpora talentovaných a nadaných žáků středních nebo základních škol a také jejichučitelů. Uvedeny jsou záměry projektu a některé konkrétní příklady realizovaných aktivit.Druhým příkladem práce s nadanými žáky je dlouholetá spolupráce KDF MFF UKs Mensa gymnáziem při výuce výběrových seminářů z fyziky.
Název v anglickém jazyce
TWO SPECIFIC EXAMPLES OF SUPPORT AND WORK WITH GIFTED PUPILS
Popis výsledku anglicky
The paper introduces the project of faculty schools of the Faculty of Mathematics andPhysics of the Charles University; whose important aim includes the support of giftedpupils of secondary or elementary schools as well as their teachers. The project intentionsand some particular examples of the implemented activities are mentioned.The second example of working with gifted pupils is the long-term cooperation ofthe Department of Physics Education with Mensa Gymnasium in teaching optionalseminars in physics.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů