Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka finanční gramotnosti na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F22%3A10464779" target="_blank" >RIV/00216208:11320/22:10464779 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://8d8f55af62.clvaw-cdnwnd.com/0023db53731df613e31376e312bef977/200000209-4984e49850/Sborn%C3%ADk%20Dva%20dny%20s%20DM%202022.pdf" target="_blank" >https://8d8f55af62.clvaw-cdnwnd.com/0023db53731df613e31376e312bef977/200000209-4984e49850/Sborn%C3%ADk%20Dva%20dny%20s%20DM%202022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka finanční gramotnosti na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S vysokým počtem exekucí přichází otázka, zda-li jsou občané České republiky finančně gramotní. Místem, které se stará o zvyšování finanční gramotnosti je mj. základní škola. Rozhodli jsme se zjistit, jakým způsobem je z pohledu učitelů finanční gramotnost vyučována. V článku najdete některé výsledky dotazníku a reakce učitelů. Znalosti a dovednosti žáků základní školy v oblasti finanční gramotnosti ověřujeme testem. Nejzajímavější odpovědi žáků najdete v následující části. V závěru článku jsou uvedeny některé materiály k výuce finanční gramotnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching financial literacy in primary school

  • Popis výsledku anglicky

    With the high number of foreclosures comes the question of whether the citizens of the Czech Republic are financially literate. The place that takes care of raising financial literacy is, among others, the primary school. We decided to find out how financial literacy is taught from the perspective of teachers. In the article you will find some results of the questionnaire and teachers&apos; reactions. We test the knowledge and skills of primary school pupils in financial literacy by means of a test. The most interesting answers of the pupils can be found in the following section. The article concludes with some materials for teaching financial literacy.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů