Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Svoboda výběru metod a forem práce při rozvoji čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33139557" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33139557 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Svoboda výběru metod a forem práce při rozvoji čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zaměřen na organizační formy a metody práce, které využívají učitelé na 1. stupni základní školy při rozvoji čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku. Příspěvek představí průběžné výsledky dotazníkového šetření, které probíhá jako součást studentského grantového projektu Aktuální problémy rozvoje čtenářské gramotnosti z pohledu učitelů 1. stupně základní školy. V příspěvku se zaměříme především na dílčí téma výzkumu čtenářské gramotnosti, a to na formální stránku vyučovacího procesu.Pozornost bude věnována také roli knihoven, které v oblasti podpory rozvoje čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku zaujímají významné místo. Budeme se zabývat možnostmi práce ve školní a třídní knihovně a komentována bude také spolupráce škols městskými knihovnami.

  • Název v anglickém jazyce

    Freedom of the Choice of Labour Methods and Forms in Development of Reaging Literacy amongst Elementary School Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on organizational forms and methods, which are used by primary school teachers in development of reading literacy amongst elementary school pupils. The article presents continuous results of questionnaire investigation which is part of the student's grant project Recent issues of literacy development from the view-point of primary school teachers. The article is focused on formal aspects of learning process. We will deal with the role of libraries, which have an important place indevelopment of reading literacy amongst elementary school pupils. We will explore work options in school's and classroom's libraries and also we will comment on the cooperation between schools and urban libraries.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Slovo a obraz v komunikaci s dětmi

  • ISBN

    978-80-7464-173-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    138-144

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    21. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku