Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Čtenářská gramotnost v pedagogickém výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144483" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144483 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Čtenářská gramotnost v pedagogickém výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorky příspěvku představí studentské grantové projekty, které se zabývají výzkumem čtenářské gramotnosti v České republice. Výsledky výzkumu poskytnou komplexní pohled na aktuální pedagogický problém, a to rozvíjení čtenářské gramotnosti žáků mladšíhoškolního věku. Problematika bude reflektována jak z pohledu učitelů 1. stupně základních škol, tak žáků mladšího školního věku.

  • Název v anglickém jazyce

    Reading literacy in pedagogical research

  • Popis výsledku anglicky

    The authors of the paper present a project supported by a student grant investigating reading literacy in the Czech republic. The results of this research provide a comprehensive view of the current pedagogical issue ? the development of the reading literacy among elementary school pupils. This issue is dealt with both from the perspective of primary school teachers and primary school pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzvy a inšpirácie v pedagogických vedách

  • ISBN

    978-80-558-0534-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    53-60

  • Název nakladatele

    Univerzita Konštantína Filozofa

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    30. 4. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku