Čtenářská gramotnost v pedagogickém výzkumu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144483" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144483 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Čtenářská gramotnost v pedagogickém výzkumu
Popis výsledku v původním jazyce
Autorky příspěvku představí studentské grantové projekty, které se zabývají výzkumem čtenářské gramotnosti v České republice. Výsledky výzkumu poskytnou komplexní pohled na aktuální pedagogický problém, a to rozvíjení čtenářské gramotnosti žáků mladšíhoškolního věku. Problematika bude reflektována jak z pohledu učitelů 1. stupně základních škol, tak žáků mladšího školního věku.
Název v anglickém jazyce
Reading literacy in pedagogical research
Popis výsledku anglicky
The authors of the paper present a project supported by a student grant investigating reading literacy in the Czech republic. The results of this research provide a comprehensive view of the current pedagogical issue ? the development of the reading literacy among elementary school pupils. This issue is dealt with both from the perspective of primary school teachers and primary school pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výzvy a inšpirácie v pedagogických vedách
ISBN
978-80-558-0534-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
53-60
Název nakladatele
Univerzita Konštantína Filozofa
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
30. 4. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—