Examining the Level of Reading Literacy Among Primary School Pupils After the First Evaluation Period According to the Current Curriculum
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73603442" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73603442 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333183328" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333183328</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Examining the Level of Reading Literacy Among Primary School Pupils After the First Evaluation Period According to the Current Curriculum
Popis výsledku v původním jazyce
The presented monograph is the third in a series of the monographs focused on the level of reading literacy of the primary school pupils in their individual successive years. Its content follows the monograph with the title „Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy“, which was published in 2019. The reading literacy of third-year primary school pupils in connection with the curriculum was assessed in all monitored reading levels in the empirical part of the monograph. The theoretical part of the monograph is supplemented by topics that directly affect the reading literacy of primary school pupils, such as school climate, gender issues at school, but also the influence of a beginning teacher on the development of pupils' reading.
Název v anglickém jazyce
Examining the Level of Reading Literacy Among Primary School Pupils After the First Evaluation Period According to the Current Curriculum
Popis výsledku anglicky
The presented monograph is the third in a series of the monographs focused on the level of reading literacy of the primary school pupils in their individual successive years. Its content follows the monograph with the title „Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy“, which was published in 2019. The reading literacy of third-year primary school pupils in connection with the curriculum was assessed in all monitored reading levels in the empirical part of the monograph. The theoretical part of the monograph is supplemented by topics that directly affect the reading literacy of primary school pupils, such as school climate, gender issues at school, but also the influence of a beginning teacher on the development of pupils' reading.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-5838-0
Počet stran knihy
106
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—