Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Examining the Level of Reading Literacy Among Primary School Pupils After the First Evaluation Period According to the Current Curriculum

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73603442" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73603442 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333183328" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333183328</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Examining the Level of Reading Literacy Among Primary School Pupils After the First Evaluation Period According to the Current Curriculum

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The presented monograph is the third in a series of the monographs focused on the level of reading literacy of the primary school pupils in their individual successive years. Its content follows the monograph with the title „Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy“, which was published in 2019. The reading literacy of third-year primary school pupils in connection with the curriculum was assessed in all monitored reading levels in the empirical part of the monograph. The theoretical part of the monograph is supplemented by topics that directly affect the reading literacy of primary school pupils, such as school climate, gender issues at school, but also the influence of a beginning teacher on the development of pupils&apos; reading.

  • Název v anglickém jazyce

    Examining the Level of Reading Literacy Among Primary School Pupils After the First Evaluation Period According to the Current Curriculum

  • Popis výsledku anglicky

    The presented monograph is the third in a series of the monographs focused on the level of reading literacy of the primary school pupils in their individual successive years. Its content follows the monograph with the title „Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy“, which was published in 2019. The reading literacy of third-year primary school pupils in connection with the curriculum was assessed in all monitored reading levels in the empirical part of the monograph. The theoretical part of the monograph is supplemented by topics that directly affect the reading literacy of primary school pupils, such as school climate, gender issues at school, but also the influence of a beginning teacher on the development of pupils&apos; reading.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-5838-0

  • Počet stran knihy

    106

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy