Zjišťování úrovně čtenářské gramotnosti žáků ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73603440" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73603440 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333183326" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333183326</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zjišťování úrovně čtenářské gramotnosti žáků ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaná monografie je již třetí v řadě monografií, zabývajících se úrovní čtenářské gramotnosti žáků primární školy, a to v jednotlivých postupných ročnících. Svým obsahem navazuje na monografii pod názvem Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy, která vyšla v roce 2019. V empirické části monografie byla zjišťována čtenářská gramotnost žáků 3. ročníku základní školy v souvislosti s kurikulem ve všech sledovaných čtenářských rovinách. Teoretickou část monografie doplňují témata, která bezprostředně ovlivňují čtenářskou gramotnost žáků primární školy jako je klima školy, problematika genderu ve škole, ale také vliv začínajícího pedagoga na rozvoj čtenářství u žáků.
Název v anglickém jazyce
The detection of the level of the reading literacy of the pupils of the elementary schools after the first evaluation period according to the actual curriculum
Popis výsledku anglicky
The presented monograph is the third in a series of the monographs focused on the level of reading literacy of the primary school pupils in their individual successive years. Its content follows the monograph with the title „Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy“, which was published in 2019. The reading literacy of third-year primary school pupils in connection with the curriculum was assessed in all monitored reading levels in the empirical part of the monograph. The theoretical part of the monograph is supplemented by topics that directly affect the reading literacy of primary school pupils, such as school climate, gender issues at school, but also the influence of a beginning teacher on the development of pupils' reading.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-5786-4
Počet stran knihy
117
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—