Svoboda ve výběru četby žáků 5. ročníků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139659" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139659 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Svoboda ve výběru četby žáků 5. ročníků
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se opírá o výsledky předvýzkumu zaměřeného na vybrané aktuální otázky čtenářské gramotnosti žáků 5. ročníků ZŠ. Autorka v něm hodnotí možnost svobody ve výběru četby z pohledu jednoho z aktuálních problémů současné pedagogické teorie i praxe -rozvoje čtenářské gramotnosti v primární škole. V rámci příspěvku bude představen dotazník, který byl použit jako hlavní výzkumný nástroj, a budou prezentovány výsledky realizovaného dotazníkového šetření představujícího dílčí část řešení výzkumného projektu Výzkum aktuálních otázek čtenářské gramotnosti u žáků 1. stupně primární školy. Komentovány budou rovněž aktivity žáků přispívající k rozvoji jejich čtenářské gramotnosti
Název v anglickém jazyce
Freedom of the Choice of Resding amongst 5th Grade of primary School
Popis výsledku anglicky
The report is based on the results of preliminary research focused on the selected current issues in the reading literacy pupils of 5th grades primary school. The author in him evaluates the possibility of freedom in the selection of readings from the perspective one of the topical problems of educational theory and practice - the development of reading literacy in primary schools. The report will be presented with a questionnaire, which was used as the main research instrument, and will present the results of a questionnaire survey realized by representing the individual part of the research project, Research of the current issues in reading literacy amongst pupils in the first elementary school. Commented pupils activities will also contribute to thedevelopment of their reading literacy skills.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Slovo a obraz v komunikaci s dětmi
ISBN
978-80-7464-173-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
268 - 275
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
21. 6. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—