Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Svoboda ve výběru četby žáků 5. ročníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139659" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139659 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Svoboda ve výběru četby žáků 5. ročníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se opírá o výsledky předvýzkumu zaměřeného na vybrané aktuální otázky čtenářské gramotnosti žáků 5. ročníků ZŠ. Autorka v něm hodnotí možnost svobody ve výběru četby z pohledu jednoho z aktuálních problémů současné pedagogické teorie i praxe -rozvoje čtenářské gramotnosti v primární škole. V rámci příspěvku bude představen dotazník, který byl použit jako hlavní výzkumný nástroj, a budou prezentovány výsledky realizovaného dotazníkového šetření představujícího dílčí část řešení výzkumného projektu Výzkum aktuálních otázek čtenářské gramotnosti u žáků 1. stupně primární školy. Komentovány budou rovněž aktivity žáků přispívající k rozvoji jejich čtenářské gramotnosti

  • Název v anglickém jazyce

    Freedom of the Choice of Resding amongst 5th Grade of primary School

  • Popis výsledku anglicky

    The report is based on the results of preliminary research focused on the selected current issues in the reading literacy pupils of 5th grades primary school. The author in him evaluates the possibility of freedom in the selection of readings from the perspective one of the topical problems of educational theory and practice - the development of reading literacy in primary schools. The report will be presented with a questionnaire, which was used as the main research instrument, and will present the results of a questionnaire survey realized by representing the individual part of the research project, Research of the current issues in reading literacy amongst pupils in the first elementary school. Commented pupils activities will also contribute to thedevelopment of their reading literacy skills.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Slovo a obraz v komunikaci s dětmi

  • ISBN

    978-80-7464-173-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    268 - 275

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    21. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku