Rozvoj čtenářské gramotnosti z pohledu učitelů 1. stupně základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33139555" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33139555 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj čtenářské gramotnosti z pohledu učitelů 1. stupně základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na problematiku rozvoje čtenářské gramotnosti z pohledu učitelů 1. stupně základní školy, kteří zaujímají stěžejní postavení při utváření a rozvíjení čtenářské gramotnosti žáků. Autorka příspěvku představí průběžné výsledky dotazníkového šetření, které probíhá jako dílčí část výzkumného projektu Aktuální problémy rozvoje čtenářské gramotnosti z pohledu učitelů 1. stupně základní školy. Prezentovány budou aktivity uplatňované učiteli ve škole, které vedou k rozvoji čtenářské gramotnosti a čtenářství, reflektovány budou také jejich názory a postoje k dané problematice.
Název v anglickém jazyce
Development of reading literacy from the teachers' point of view
Popis výsledku anglicky
The article is focus on topics in the development of reading literacy from the teachers' point of view. Primary school teachers occupy main attitude in formation and development of reading literacy amongst elementary school pupils. Author of the articlewill present continuous results of a standardized questionnaire, which is part of research investigation Recent issues of literacy development from the view-point of primary school teachers. There will be presented activities applied by teachers, which lead to development of reading literacy and reading. There will be reflected their opinions to this topic.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Jazyk - literatura - komunikace
ISSN
1805-689X
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
Červen
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
6-11
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—