Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj čtenářské gramotnosti z pohledu učitelů 1. stupně základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33139555" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33139555 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj čtenářské gramotnosti z pohledu učitelů 1. stupně základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na problematiku rozvoje čtenářské gramotnosti z pohledu učitelů 1. stupně základní školy, kteří zaujímají stěžejní postavení při utváření a rozvíjení čtenářské gramotnosti žáků. Autorka příspěvku představí průběžné výsledky dotazníkového šetření, které probíhá jako dílčí část výzkumného projektu Aktuální problémy rozvoje čtenářské gramotnosti z pohledu učitelů 1. stupně základní školy. Prezentovány budou aktivity uplatňované učiteli ve škole, které vedou k rozvoji čtenářské gramotnosti a čtenářství, reflektovány budou také jejich názory a postoje k dané problematice.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of reading literacy from the teachers' point of view

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focus on topics in the development of reading literacy from the teachers' point of view. Primary school teachers occupy main attitude in formation and development of reading literacy amongst elementary school pupils. Author of the articlewill present continuous results of a standardized questionnaire, which is part of research investigation Recent issues of literacy development from the view-point of primary school teachers. There will be presented activities applied by teachers, which lead to development of reading literacy and reading. There will be reflected their opinions to this topic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Jazyk - literatura - komunikace

  • ISSN

    1805-689X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    Červen

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    6-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus