Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aktuální stav čtenářské gramotnosti u žáků primární školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143161" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143161 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aktuální stav čtenářské gramotnosti u žáků primární školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Čtenářská gramotnost je celoživotně se rozvíjející vybavenost člověka vědomostmi, dovednostmi a schopnostmi potřebnými pro užívání všech druhů textů v různých kontextech. V současnosti je aktuální úroveň čtenářské gramotnosti považována za velmi tristní.Uvedený příspěvek informuje o výsledcích předvýzkumu zaměřeného na vybrané aktuální otázky čtenářské gramotnosti žáků primární školy. Prezentuje průběžné výsledky realizovaného dotazníkového šetření představujícího dílčí část řešení výzkumného projektuVýzkum aktuálních otázek čtenářské gramotnosti u žáků 1. stupně primární školy. Komentovány jsou rovněž aktivity žáků přispívající k rozvoji jejich čtenářské gramotnosti a úroveň jejich dovedností.

  • Název v anglickém jazyce

    The Actual State of the Reading Literacy amongst Primary School Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    Reading literacy is developing lifelong skills human knowledge, skills, abilities necessary for the use of all kinds of texts in a variety of contexts. At present, the current level reading literacy considered to be very poor. This contribution informs the results of preliminary research focused on selected current issues in reading literacy of primary school. Presents interim results realized by presenting a partial survey of the research project, research current issues of reading literacy at primaryschool pupil. Commented pupils activities are also contributing to the development of their literacy skills and their level of skills.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Evropské pedagogické fórum 2012 - Pedagogicko-psychologické aspekty výuky

  • ISBN

    978-80-905243-2-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    77-85

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    3. 12. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku