Aktuální stav čtenářské gramotnosti u žáků primární školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143161" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143161 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktuální stav čtenářské gramotnosti u žáků primární školy
Popis výsledku v původním jazyce
Čtenářská gramotnost je celoživotně se rozvíjející vybavenost člověka vědomostmi, dovednostmi a schopnostmi potřebnými pro užívání všech druhů textů v různých kontextech. V současnosti je aktuální úroveň čtenářské gramotnosti považována za velmi tristní.Uvedený příspěvek informuje o výsledcích předvýzkumu zaměřeného na vybrané aktuální otázky čtenářské gramotnosti žáků primární školy. Prezentuje průběžné výsledky realizovaného dotazníkového šetření představujícího dílčí část řešení výzkumného projektuVýzkum aktuálních otázek čtenářské gramotnosti u žáků 1. stupně primární školy. Komentovány jsou rovněž aktivity žáků přispívající k rozvoji jejich čtenářské gramotnosti a úroveň jejich dovedností.
Název v anglickém jazyce
The Actual State of the Reading Literacy amongst Primary School Pupils
Popis výsledku anglicky
Reading literacy is developing lifelong skills human knowledge, skills, abilities necessary for the use of all kinds of texts in a variety of contexts. At present, the current level reading literacy considered to be very poor. This contribution informs the results of preliminary research focused on selected current issues in reading literacy of primary school. Presents interim results realized by presenting a partial survey of the research project, research current issues of reading literacy at primaryschool pupil. Commented pupils activities are also contributing to the development of their literacy skills and their level of skills.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Evropské pedagogické fórum 2012 - Pedagogicko-psychologické aspekty výuky
ISBN
978-80-905243-2-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
77-85
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
3. 12. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—