Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka tématu inflace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F23%3A10469759" target="_blank" >RIV/00216208:11320/23:10469759 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=MWIw7xrMqz" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=MWIw7xrMqz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka tématu inflace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje výuku tématu inflace včetně praktické (početní) části. Výuka je koncipována metodou trojfázového modelu učení (E-U-R). V každé části je zmíněno několik technik, které učitel může při výuce využít. Článek nabízí i možnost rozšíření učiva o příčiny a dopady inflace. Příklady jsou odstupňované podle obtížnosti, počáteční z nich mají více variant k procvičení. Autor v článku zmiňuje zkušenosti z vlastní výuky včetně reakcí žáků na některé otázky.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching the topic of inflation

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes the teaching of inflation, including the practical (numerical) part. The teaching is designed using the three-phase learning model (E-U-R). In each phase, several techniques are mentioned that the teacher can use in teaching. The article also offers the possibility of extending the teaching to the causes and effects of inflation. The exercises are graded according to difficulty, the initial ones having more variations to practice. In the article, the author mentions experiences from his own teaching, including pupils&apos; reactions to some of the questions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Matematika - fyzika - informatika

  • ISSN

    1210-1761

  • e-ISSN

    1805-7705

  • Svazek periodika

    32

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    249-259

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus