Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příklad dobré praxe pro podporu výuky programování CNC strojů na VŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13420%2F18%3A43894223" target="_blank" >RIV/44555601:13420/18:43894223 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2018.005" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2018.005</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2018.005" target="_blank" >10.5507/jtie.2018.005</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příklad dobré praxe pro podporu výuky programování CNC strojů na VŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek poukazuje na ukázku dobré praxe výuky programování CNC strojů na konkrétní VŠ, kdy, jak je prezentováno, bylo nutné vytvořit vhodné podmínky pro tuto výuku, protože využití CNC techniky v současné technické praxi je jednou z důležitých oblastí, kde se může absolvent technické VŠ uplatnit. Uvedený příklad je možné vnímat jako doporučení pro jiné VŠ, které se uvedenou problematikou rovněž zabývají, jak podobnou výuku koncipovat, jaké prvky je možné použít, jak do výuky zapojit IT technologie. Jsou zde popsány možnosti postupu při tvorbě systému pro výuku a jeho zapojení do výuky CNC programování, které je důležitou součástí současných výrobních postupů.

  • Název v anglickém jazyce

    Example of good practice in support education of CNC machine programming at technical university

  • Popis výsledku anglicky

    The article highlights the good practice of teaching CNC machine programming at a particular university where, as presented, it was necessary to create suitable conditions for this teaching because the use of CNC technology in current technical practice is one of the important areas where a graduate of a technical university can apply. Presented example can be seen as a recommendation for other universities, which also deal with this issue, how to design similar lessons, what elements can be used, how to engage e-technology in teaching. There are described the possibilities of the process of creating a system and its involvement for teaching of CNC programming , which, as mentioned above, is an important part of current production processes.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED4.1.00%2F11.0260" target="_blank" >ED4.1.00/11.0260: Zkvalitnění vzdělávání a rozšíření výzkumu na FVTM</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    63-72

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus