Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trick Costs for αμ and New Relatives

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F24%3A10494397" target="_blank" >RIV/00216208:11320/24:10494397 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1007/978-3-031-63735-3_3" target="_blank" >https://doi.org/10.1007/978-3-031-63735-3_3</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-63735-3_3" target="_blank" >10.1007/978-3-031-63735-3_3</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Trick Costs for αμ and New Relatives

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper we present a player for incomplete information card games with tricks scored by points or eyes. We factorize existing algorithms into a template that captures the main ingredients of such game trees. We then analyze three different algorithms, and the impact of the information given during the algorithm on the decisions it makes. We extend these algorithms to work with cost instead of winning vectors, and illustrate their effectiveness in finding good cards. We develop a new algorithm that tries to respect known information.

  • Název v anglickém jazyce

    Trick Costs for αμ and New Relatives

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper we present a player for incomplete information card games with tricks scored by points or eyes. We factorize existing algorithms into a template that captures the main ingredients of such game trees. We then analyze three different algorithms, and the impact of the information given during the algorithm on the decisions it makes. We extend these algorithms to work with cost instead of winning vectors, and illustrate their effectiveness in finding good cards. We develop a new algorithm that tries to respect known information.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND IMAGE ANALYSIS, ISAIM 2024, IWCIA 2024

  • ISBN

    978-3-031-63734-6

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

    1611-3349

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    50-67

  • Název nakladatele

    SPRINGER INTERNATIONAL PUBLISHING AG

  • Místo vydání

    CHAM

  • Místo konání akce

    Fort Lauderdale

  • Datum konání akce

    8. 1. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    001313546100003