Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F01%3A00100850" target="_blank" >RIV/00216208:11410/01:00100850 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém
Popis výsledku v původním jazyce
Nová identita učitelů, reformy vzdělávání učitelů ve světě, návrh modelu vzdělávání a profesního rozvoje učitelů v ČR.
Název v anglickém jazyce
Teachers as professional group, their education and support system
Popis výsledku anglicky
New teachers identity, reforms of teacher education in the world, proposal of the model of education and professional development of teachers in the CR.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LS20006" target="_blank" >LS20006: Podpora práce učitelů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém. Sborník z celostátní konference. 2. díl
ISBN
80-7290-059-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
11-22
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—