Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Influence of Pre-servis Teacher Experiences with Innovative Methods on Their Future Practice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00115030" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00115030 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2018" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2018</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2018" target="_blank" >10.21125/edulearn.2018</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Influence of Pre-servis Teacher Experiences with Innovative Methods on Their Future Practice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Teacher education is one of the most important factors influencing quality and effectiveness of STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) education. Therefore this teacher education has become an economic and political priority. To improve the professional competences of teachers, it is necessary to implement into pre-service teacher education innovative educational methods. Science teachers-candidates educated by appropriate way build up their pedagogical knowledge, skills and competences and apply acquired innovative methods in their teaching.

  • Název v anglickém jazyce

    The Influence of Pre-servis Teacher Experiences with Innovative Methods on Their Future Practice

  • Popis výsledku anglicky

    Teacher education is one of the most important factors influencing quality and effectiveness of STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) education. Therefore this teacher education has become an economic and political priority. To improve the professional competences of teachers, it is necessary to implement into pre-service teacher education innovative educational methods. Science teachers-candidates educated by appropriate way build up their pedagogical knowledge, skills and competences and apply acquired innovative methods in their teaching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    10th International Conference on Education and New Learning Technologies

  • ISBN

    9788409027095

  • ISSN

    2340-1117

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    8366-8372

  • Název nakladatele

    IATED Academy

  • Místo vydání

    Palma, Mallorka, Spain

  • Místo konání akce

    Palma (Spain)

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000531474302120