The Influence of Pre-servis Teacher Experiences with Innovative Methods on Their Future Practice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00115030" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00115030 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2018" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2018</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2018" target="_blank" >10.21125/edulearn.2018</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Influence of Pre-servis Teacher Experiences with Innovative Methods on Their Future Practice
Popis výsledku v původním jazyce
Teacher education is one of the most important factors influencing quality and effectiveness of STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) education. Therefore this teacher education has become an economic and political priority. To improve the professional competences of teachers, it is necessary to implement into pre-service teacher education innovative educational methods. Science teachers-candidates educated by appropriate way build up their pedagogical knowledge, skills and competences and apply acquired innovative methods in their teaching.
Název v anglickém jazyce
The Influence of Pre-servis Teacher Experiences with Innovative Methods on Their Future Practice
Popis výsledku anglicky
Teacher education is one of the most important factors influencing quality and effectiveness of STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) education. Therefore this teacher education has become an economic and political priority. To improve the professional competences of teachers, it is necessary to implement into pre-service teacher education innovative educational methods. Science teachers-candidates educated by appropriate way build up their pedagogical knowledge, skills and competences and apply acquired innovative methods in their teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
10th International Conference on Education and New Learning Technologies
ISBN
9788409027095
ISSN
2340-1117
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
8366-8372
Název nakladatele
IATED Academy
Místo vydání
Palma, Mallorka, Spain
Místo konání akce
Palma (Spain)
Datum konání akce
1. 1. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000531474302120