How to motivate science teachers to use science experiments
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063819" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063819 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
How to motivate science teachers to use science experiments
Popis výsledku v původním jazyce
This study describes the science teachers? professional competence to implement science experiments in science education. Used research method is design-based research. The important research result is that an important motivational tool for science teachers is the creation of simple experiments.
Název v anglickém jazyce
How to motivate science teachers to use science experiments
Popis výsledku anglicky
This study describes the science teachers? professional competence to implement science experiments in science education. Used research method is design-based research. The important research result is that an important motivational tool for science teachers is the creation of simple experiments.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics
ISSN
1690-4524
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
33-35
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—